پشتیبانی سفارشی

رضایت استفاده از یک سرویس آنلاین، اهمیت خدمات مناسب پشتیبانی را بیشتر می کند، و در برخی سرویس‌ها از جمله خدمات وبینار و ویدئوکنفرانس این اهمیت بیشتر هم می‌شود.

ضمن اینکه در همه پنل‌های کاربری سامانه دیدارباما از راه‌های گوناگون از جمله پاسخ‌گویی تلفنی، گفتگوی آنلاین (چت) و ثبت تیکت، خدمات پشتیبانی ارائه می‌شود. اما علاوه بر این موارد، ممکن است در شرایطی ویژه شما نیاز به خدمات پشتیبانی متناسب با نیاز خود داشته باشید، به عنوان مثال در ساعات غیر اداری نیاز دارید هم زمان با برگزاری وبینار، با کارشناسان پشتیبانی در تماس باشید.

لذا می توانید درخواست خدمات پشتیبانی خود را برای ما ارسال کنید، پس از بررسی و انجام هماهنگی‌های لازم، پشتیبانی سفارشی مطابق با نیاز شما، ارائه خواهد شد.

با توجه به محدودیت در ارائه خدمات پشتیبانی سفارشی، لازم است که قبل از زمان مورد نظر برای دریافت خدمات، درخواست خود را ثبت نمایید تا رزرو به موقع انجام شود.

ثبت درخواست پشتیبانی سفارشی

خدمات پشتیبانی سفارشی وبینار و کنفرانس

We Can Help You With:

وقت دیدار است

تجربه یک ملاقات آنلاین و لذت یک دورهمی دیجیتال